Lördagen den 18:e april

Idag är ingen vanlig dag för det är Nellies födelsedag. Hurra! Hurra! Hurra!
GRATTIS ÄLSKLING PÅ 20årsdagen!



Igår var vi ute på
krogen och firade Nellies 20årsdag, det var Nellie, jag, Lina och Frida.
Först gick vi till Centrum och tog en stämpel (man är ju smålänning) innan vi drog till Amor (Tusen och en natt numera). Där snackade vi lite skit och drack lite, för min del ett vin som var si så där. Men det slank ner. Haha.

När vi hade varit där ett par timmar drog vi vidare till Centrum igen och dansade resten av kvällen.
Jag träffade på lite gammla klasskompisar från låg/mellan/högstadiet. Det är alltid roligt!

En superlyckad kväll verkligen! Och som mamma sa har jag nog fått "blodad tand" så nu kommer jag la att gå ut lite oftare än en gång om året(!). Tack för en underbar kväll tjejer!

Och ännu en gång; ett stort grattis till världens bästa vän! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0