Måndagen den 13:e april

Hej alla glada,

idag har jag suttit och kollat igenom massa bilder på min dator, speciellt på mina bilder från Kreta där jag praktiserade på hösten 2006.
Jag var där med fyra andra från min klass i tre veckor, och de var bland det roligaste jag har gjort i hela mitt liv och jag tänker ofta tillbaka! :)

Jag kan lägga upp min dagbok därifrån någon dag, jag ska bara rota fram den först! Så kan Ni också få ta del av mina underbara minnen därifrån!

Jag fick för mig att jag skulle framkalla lite bilder så jag gick in och googlade fram olika framkallningsställen, och kom fram till att jag ville göra det på Media Markt, då det ligger nära och bra att hämta ut samt att det var bra pris! Endast 59 öre per bild(!).

Så valde ut några gammla bilder som jag ville ha, och när jag hade skickat iväg beställningen såg jag att man kan sätta ihop sitt eget fotoalbum och skicka efter! Roligt tyckte jag så nu sitter jag här och pysslar ihop ett minnesalbum från Kreta med text och allt! Ett roligt minne tycker jag som jag kan plocka fram om 10 år och minnas hur kul jag hade det!

Funderar på att köpa ett extra, då jag vet att Ottilias bilder försvann :( Ska dock kolla hur myckett det kostar först!

Nu ska jag snart plocka in all min tvätt som har fått torka utomhus i det underbara vädret och efter det ska jag äta lite och sen blir det nog film! :)

Jag ska försöka leta upp min dagbok imorgon, uppdatering om det kommer!

Kramar!


En bild från sista kvällen på Kreta: Ottilia, jag, Jonna, Amanda och Julia.
Sista kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0