Måndagen den 20:e april



God förmiddag allesammans! ;) allt bra med Er? Jag har hösnuva, som vanligt i dessa tider!
Idag blev det inget jobb, hemskt vad alla människor ska hålla sig friska ;) Inget illa menat, hade bara varit skönt för mig att få jobba lite, alla behöver vi ju pengar, eller?

Men, men jag är inte den som hänger läpp, jag tar vara på dagen! Jag har redan hunnit med en promenad i solen, och det var helt underbart, inte ens jacka behövde man! :) Efter det har jag börjat ta i tu med tvätthögen som har hunnit växa över helgen, så ska la snart hänga ut en maskin tvätt. Visst är det skönt när man kan hänga tvätten utomhus?

Tror att jag ska sätta på en kanna kaffe nu och titta på "Hem till gården" så lam är jag :D

Ha en underbart solig dag gott folk, fler uppdateringar kommer! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0