Måndagen den 27:e april

Tjo, ny vecka nu då, sista dagarna av April snart är det Maj. Oj så fort tiden går! Jag tycker det känns som om det var nyår igår, eller till och med min student! Tiden bara rusar fram! Så det är bäst att ta vara på den!

Idag har jag varit hemma, inget jobb idag :( Men idag gjorde det inte så mycket för när jag vaknade hade jag gräsligt ont i mitt högra öra! Har haft ont i ett par dagar, men det här var hemskt! Jag kunde inte ens sväljaså ont gjorde det, men är bättre nu efter två ibumetin och massa nässpray. Blir det inte bättre imorgon får jag ringa vårdcentralen :/

Idag har jag varit mest lat av mig, har läst, kollat på TV men även strukit all ren tvätt som vi tvättade igår. Så inte bara lat. Var ute och gick en kort runda i det varma sköna vädret, dock inte så långt som jag gick igår med Marcus! hehe. Jag hade nog inte pallat det.

Jag funderar på vad jag ska göra ikväll, kanske städa? Det är ju så tråkigt, men skönt när det är klart.
Vi får se helt enkelt, läsa ska jag i alla fall göra en stund och äta en god chokladbit! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0