Onsdagen den 8:e april

Andra inlägget:

I detta inlägget ska jag berätta lite om mig själv, vilket jag igentligen borde ha gjort i det första inlägget, men det är ingen som har sagt att jag är normal ;)

Vem är jag då? Jag heter Lollo och är 19 år, fyller 20 i december, så åldersnojeperioden har börjat nu ;)
Eller lite iallafall, det är ju trots allt åtta månader kvar! (*pustar ut*)

För snart ett år sedan tog jag studenten från Handels- och administrationsprogramet på Erik Dahlbergsgymnasiet i Jönköping, jag trivdes inte i skolan, men det var nog mest för att jag var en skoltrött prick, men studenten lyckades jag ta utan ett enda IG. (Lite stolt över mig själv.) Efter studenten jobbade jag på Tabergs Topp, personalen var väl trevlig (vissa iallafall), dock inte ägarna(!). Där jobbade jag i ca sju månader innan de slog igen för säsongen.

Efter det jobbade jag lite på Jönköpings Högskola där jag satt tentavakt, vilket gjorde att jag kunde hålla mig "flytande". Där trivdes jag som fisken i vattnet :) Men det är ju inget man kan leva på och jag sökte jobb uner tiden, nu är jag springvikarie på olika dagis, fritids och liknande i Jönköpings komun, samt håller jag på att "skolas in" som vårdbiträde på ett dövboende som jag ska jobba på i sommar :)


På fritiden umgås jag mest med mina vänner och min pojkvän när han är hemma, just nu håller han på att göra lumpen i Stockholm, så det blir inte så ofta vi hinner att träffas. Men vi "kilar stadigt". Har snart varit ett par i två år! :) <3

Annars tycker jag mycket om att gå på olika fik och på BIO, sen är det ju så klart alltid kul att shoppa!

För tillfället håller jag på att byta ut min gaderob, och SKOR är min största passion!


Det jobbga med det är att jag har små fötter (storlek 34-35) vilket gör att jag har svårt att hitta snygga skor med klack. Men man kan ju inte ha tur jämt (?). 


Detta var la lite om mig, är ni nyfikna på något mer får ni skicka en kommentar så svarar jag.


Kram Lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0