Onsdagen den 8:e april

Tjenare,

idag är det en sån där grå innesittardag när man ska mysa ner sig under en skön filt med en kopp Thé/varm choklad och titta på gamla filmer eller repriser. Just nu sitter jag och väntar på att posten ska komma (långtråkigt!), för idag kommer det två nya filmer från LOVEFILM :) Weeeii! (Som jag sa; en perfekt dag för film!).

Måste även gå ut i detta regnväder för att skaffa björkris att ha på trappan så det blir fint till påsk:) Dock inte så roligt att gå ut och hämta det, men kul när det är färdigt. Vem vet, jag kanske plockar in lite till mitt rum också;) Fast då lär jag få "knarka" allergitabletter, men det får jag ju göra i vilket fall som hellst.

Vi får se hur det blir, fint är det iallafall!

I nästa inlägg ska jag berätta lite om mig själv, vilket jag kanske borde ha gjort i första inlägget(?).
Haha, men bättre sent än aldrig! Tycker åtminstonde jag.

Nu kom posten!

Ha en bra mysdag!
Kram Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0