Sol, sol underbara sol!

Precis så, solen lyser ute, och vi har ca. 15 plusgrader i skuggan, kan det bli bättre?
Nope!
Idag har jag bara suttit ute och slappat med MP3:n i öronen :) Snacka om att njuta!
Eller okej, inte riktigt hela dagen, jag var ju med mamma och syrran uppe på "Ohlsson" innan, mamma hittade två nya tunikor som var jättefina! Lina testade en snygg tenniströja, men bestämmde sig för att inte köpa den (synd tycker jag).
Själv fick jag ett par nya leggins av syrran :) det går ju alltid åt!

Ikväll ska jag träffa min pojkvän :):) Det är två veckor sedan nu igen :( Men men förhoppningsvis är det bara ett år det gäller. (Han ligger i lumpen i Stockholm.) Vi och syskonen ska käka lövbit och pommes (syrran bestämmde).

Nehe, nu ska jag nog fixa till mig lite, man vill ju vara snygg när pojkvännen kommer ;)


Ha en skön solig lördagseftermiddag/kväll,

Kram

Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0