Söndagen den 12:e april

Glad Påsk, får jag väl börja med att säga.
Jag hoppas att Ni har haft en underbar påsk!

Vädret har inte gått att klaga på, har till och med fått lite färg :)

Igår åt jag middag tillsammans med Nellie och Kitty, Jim skulle ha kommit, men han har varit sjuk hela helgen :'(
Jag saknar honom! <3<3<3

Vi åt massa god mat, känner mig fortfarande mätt :P
Efter det spelade vi lite spel, jag kom tvåa för en gångs skull ;) haha.

Bara massa svammel detta känner jag, inte så roligt för Er. Hmm, jag ska försöka skriva ett intressant inlägg imorgon, just nu är jag nog inte på rätt humör :(
Det är väl inte allt för bra... Men nog om det.

Jag hoppas Ni mår bra i alla fall :)

Återkommer imorgon!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0