Söndagen den 19:e april


Det blev aldrig av att vi åkte till Ölmstad, då säljaren inte svarade i telefon. Pappa och han hade bestämt att de skulle pratas vid runt klockan fem i eftermiddags, men han har stängt av sin telefon, så hur mycket vi än har ring kommer vi inte åt honom. Så vi får se om vi ska kolla på den imorgon.

Istället har jag ätit äppelkaka (*mums*) tillsammans med min familj och några av mina föräldrars kompisar som varit här för att de skulle dikta ihop en lite sång om en annan kompis till dom som fyller 60 på lördag och ska firas med fest!
Så jag har suttit med dom och diktat lite, googlat och fixat, men nu är allt klart! Skönt för dom ;)

Hmm, sitter och tänker på min pojkvän som ligger i lumpen i Stockholm, saknar honom som fan! Det är över två veckor sedan vi sågs och en vecka sedan vi pratade med varandra :( Vi har gått om varandra hela veckan. *hyff*
Men, men sånt är livet, tur att han bara ligger inne ett år (eller?). I och för sig vet vi ju inte det ännu då han vill göra utlandstjänst.... Vad tycker Ni om utlandstjänst?
Själv har jag faktiskt lite svårt för det om jag ska vara ärlig... Men det är väl tur att vi är olika?

Imorgon är det måndag igen, veckorna går så fort! Hoppas att jag får jobba imorgon! (Jag är springvikarie, så jag blir inringd om jag behövs, men sen strax innan påsk har det varit jättelugnt :( så jag har gått hemma.) Men på torsdag och fredag ska jag jobba på gruppboendet i vilket fall som hellst, så lite jobb har jag denna veckan med. :)
Börjar komma igång och lära mig rutinerna nu, så snart är jag fit for figth! :)

Hoppas bara teckenspåket kommer igång också, ordentligt alltså!
Men det borde det ju göra, lär mig ju något nytt varje gång i alla fall! :)
Jag ser verkligen fram emot denna sommaren! Det ska bli jätteroligt att jobba med döva! Och lärorikt. :)
En bra merit med andra ord.

Oj, vad jag svammlar, detta inlägget är inte ett dugg sammanhängande, men det gör inget, för det är min blogg!

Ha en trevlig söndagskväll! Kram!

Ett citat av Eleanor Roosevelt:
"Många människor kommer och går
men bara äkta vänner lämnar avtryck i hjärtat"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0