Söndagen den 19:e april

God förmiddag ;) Snacka om att jag är en rastlös prick idag! I och för sig var jag det igår med, men idag!
Usch! Haha. Men men, sånt är livet, och sådanna dagar kan ju vara sköna de med.

Idag ska jag följa med min syrra till Ölmstad och titta på bil en "Nissan sunny". Hoppas att den är något att ha. För om hon köper den, så får jag ha min i fred :) min lilla underbara clio! (Som heter James.)

Vi har hitills inte kollat på så många bilar (åtminstonde inte i verkligheten) bara på en renualt clio, men den var genomrostig(!) inget alls att ha, så nu hoppas vi på bättre lycka. ;)

Tänkte slänga in en "kollagebild" som jag har gjort, minnen från Kreta:


                                 Olika bilder från våra äventyr på Kreta.

Jag kommer troligtvis att skriva senare, kanske till oh med från min Kretadagbok, det var ju några dagar sedan jag skrev nu. Vi får se!

Ha en underbar söndag! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0