Söndagen den 26:e april

Dagen innan (andra) löningen är här! :) Och vädret är varmt men molningt! 22grader har vi i skuggan, det är inte illa det!
Hoppas komande vecka har lika varmt och skönt väder, gärna med sol!

På torsdag är det valborgsmässoafton vilket betyder kortvecka, då man är ledig den 1:a maj. Då ska vi ut och dansa, onyktert, vill Du/Ni följa med, säg bara till! Vem vet vi kanske ses?!

Igår var Nellie och jag ute och dansade nyktra, dock var det sent igång, folket började inte dansa förän efter 12! Så det blev långt väntande för oss, under tiden snackade vi med en jobbig Tranåskille som vara aningen packad(!) och efter det gick vi till "Amor" (Tusen och en natt) och drack varsin alkoholfri drink som var jättegod! :) Självklart snackade vi massa skit, stötte på Carro från klassen på högstadiet, det var inte igår! Samt två av mina gamla klassisar från ED.

När dansen väl drog igång, spelade de faktiskt BRA musik i nästan en hel timme! Otroligt! Vi hade kul, men man märker verkligen skillnad på nykter och onykter, vilket man kanske inte bör göra? Men så är det. Alla knuffar och fulla killar som är på en blir helt plötsligt ett störande moment när man är nykter i onyktert tillstånd bara puffar man tillbaka.


Idag har jag och syrran varit på A6 och IKEA, jag har köpt nya galgar till min gaderob, så nu kanske jag kan få lite ordning i den? Hoppas jag åtminstonde. Köpte ett nytt linne som jag nog ska ha på mig på fredag(?) samt ett par nya strumpbyxor. Syrran och jag tyckte att vi behövde fixa till "lilla badrummet" som vi kommer att använda mycket ett bra tag framöver då renoveringen av det andra är igång nu, så vi köpte en ny matta och handdukar (allt i grönt) och det blev supernice!

Nu ska jag plocka in tvätten, hoppas att allt är tort.

Är sugen på en promenad, någon som vill följa med? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0