Tisadagen den 14:e april

Idag har jag städat hela nerevåningen på  huset samt rengjort micron. När jag var klar med det gock jag en runda och passade på att lägga på filmerna på "lådan". Idag är det inte riktigt lika fint väder som vi har haft i helgen, idag är det soldis och det blåser mycket, så man kan inte sitta ute och njuta :(

Efter att jag hade käkat tänkte jag att jag skulle leta upp min Kretadagbok, men för att få fram den måste man ta bort mattan i mitt rum, så jag fick för mig att storstäda rummet! *duktig*
Så nu passar jag på att blogg lite medans golvet torkar, dock glömde jag dagboken på sängen så Ni får vänta en stund till. ;)

Under tiden som jag städade snackade jag lite med syrran som precis hade slutat skolan så vi bestämmde att jag skulle möta upp henne i stan och åka upp till A6 och fixa några ärenden; inlägg till mina nya skor och fixa det sista till Nellies födelsedagspresent :) Så nu är det äntligen fixat!

Försökte hitta en snygg partytopp eller klänning, men jag är för kräsen. :/
I och för sig hittade jag en fin klänning, men jag är så lat, tog bara med en storlek in i provrummet (fel) och orkade inte hämta en ny trots att Lina erbjöd sig att hämta en.. LAT jag är! Men jag kanske åker upp och testar den senare i veckan ändå... ;) Man vet ju aldrig med mig. :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0