Tisdagen den 21:a april

God kväll gott folk :) Idag har jag jobbat på en förskola (inte dagis, det får man inte säga) i Barnarp, skönt att jag inte behövde åka så långt för en gång skull, tog inte ens 10 min med bil :)

Dock har det inte varit lika skönt ute idag som tidigare, det har varit hyfsat väder men KALLT. Tur att jag fick ett infall i morse innan jag åkte, fick nämligen  för mig att jag skulle ha med mig min vindjacka om det skulle bli varmt under dagen så jag kunde byta från min filtjacka, men det blev det ju som sagt aldrig, så idag har jag frusit arslet av mig och har därför gått i dubbla jackor!
Ska jobba där imorgon också, hoppas dock på bättre väder, så man kan vara ute hela dagen :)

Ikväll har vi haft snickarhjälp här, de har bytt fönster i badrummet, så nu är renoveringen ett faktum, imorgon börjas det rivas! Så ett bra tag framöver kommer vi att få duscha i källaren och gå på toa på övervåningen, men det kan jag stå ut med i utbyte mot ett nytt fräsht badrum. :)

Är trött som få, men vill INTE sova ännu, då går ju sovmorgonen åt spillo i alla fall, börjar sent både imorgon och på torsdag! Har även pratat med "svärmor" en halvtimme ikväll, det var länge sedan nu. Kanske ska till Stockholm om några veckor och kolla på högvakten, när pojkvännen ska stå ;) Det kan säkert bli trevligt!

Jag skriver mer imorgon, när jag förhoppningsvis är utvilad och pigg! Haha.

God natt, hoppas ni får sova bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0