Tisdagen den 28:e april

Idag har jag varit på "Delegerings-utbildning" höll bara på i en timme, men nu är det gjort! Nu få jag också ge medeciner m.m på jobbet. Det blir en utbildning till men den är i Juni på boendet.
Träffade en av de andra vikarierna som ska jobba i sommar, trevligt! Skönt att ha fått "ett ansikte" på personen. :)

Efter det var jag på MediaMarkt och köpte en present till Lillebror, samt letade väska till min laptop, men jag kunde inte komma på vilken storlek min dator har 15" eller 17" (tum). Mitt minne är som en guldfisks! Jag glömde även att fråga om mina bilder som jag skulle framkalla, skickade en beställning för några veckor sedan men har inte fått svar. Hoppas verkligen att de är på "G" snart! För jag längtar!

Igår kväll pratade jag med min pojkvän för första gången på två veckor! Han kommer hem idag, så vi ska ses på torsdag.
Hoppas verkligen att vi hinner träffas fler gånger under veckan!! Det blir så långa mellanrum nu ;( Nästa gång ska han nog ligga inne i nästan en månad, så då får vi inte träffas på en hel evighet, jobbigt men sant.
Jag längtar verkligen tills detta är över!!!

Idag har pappa och jag fixat med bilen (IGEN!) den har läkt olja sen vi bytte för en månad sen ungefär, så nu har vi tömt den igen och fyllt på, lagt dubbla packningar runt tappen så nu får vi verkligen hoppas att den håller tätt, annars blir det dyrt! Och det är ju bara massa onödiga pengar! Dom går att spendera på roligare saker!:)



En av alla bilder som ska framkallas! Jag och Nellie i Tunisien :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0