Torsdagen den 23:e april

Hej alla goingar ;) hoppas att allt är bra med er? Med mig är det bra, om man bortser från huvudvärk. Blev inget bloggande igår, jag hann inte och orkade faktiskt inte för delen. Så kan det vara ibland också.

Igår köpte jag en ny mobil en Sony Ericsson T280i, som jag tyckte att jag behövde ;) Aningen bättre än den förra, och dessutom är inte jag den som byter mobil ofta, så nu när jag hittade en som jag tyckte om kunde jag inte motstå den, dessutom i rätt prisklass!


                        Här är den nya skönheten :)

Snart ska jag åka till jobbet, går ett kort pass brevid idag: 16:30-20:30.
Så har fått sova ut idag, samt hunnit med att hämta mitt paket från Ellos idag, i paketet låg det två behåar och två par trosor :) Välbehövligt!
Har även hunnit med att tvätta och gå en kort sväng runt kvarteret i solen. Det är aldrig fel! Såg en hare också ;)

Kanske uppdaterar senare, beror på ork och lust, hehe. Vi får helt enkelt se!
Ha en bra dag! Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0