Dagens

Jag ska börja med dagens bild. Idag blir det en:

Väckarklocka. Anledningen till det är att jag, Lollo Axelsson, försov mig idag!!
Det händer aldrig mig! Var typ första gången i hela mitt liv som jag verkligen försov mig. Tur att min syster kom in på mitt rum och väckte mig!

Då blev det riktigt bråttom, 10 minuter kvar till jag skulle åka, så det blev till att hoppa i kläderna samtidigt som jag kladdade på mascara och borstade håret, sprang ner bredde två knäckemackor att äta i bilen och sen iväg! Allt detta på mindre än 10 minuter, jag är imponerad av mig själv! Och jag hann i tid till jobbet! Det ni.


Kommentarer
Postat av: Niclas

Det va inte dåligt de ^^

2009-07-09 @ 21:40:57
URL: http://nickenice.blogg.se/
Postat av: Bella

Bra jobbat! :)

2009-07-09 @ 22:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0