♥♥♥

Idag ska jag jobba kvälls/nattpasset på jobbet, när jag går av imorgon bitti klockan 9 så är jag ledig ända fram till måndag. Och min ledighet ska spenderas väl.

Till att börja med så ska jag hem och packa om övernattningsväskan och vila en stund, för att klockan halv sex gå på Harry Potter-premiären med bästa Nellie♥. Som vi har längtat efter denna film! Hoppas verkligen att den är lika bra som alla Trailers jag har sett. Håller den de måtten kan den inte bli dålig!

Efter BIO:n bär det av mot Halmstad, till mina föräldrar och min bror♥. Ska vara där till på lördag, och jag ska bara NJUTA av att vara ledig utan några förpliktelser, jag vill bara umgås med min familj. Och självklart vila upp mig.

På lördagen blir det utgång med vikarierna, vi har dock inte bestämt var vi ska gå ännu. Men det löser sig alltid. 
I och med att jag är den ända som inte har fyllt 22 och inte heller 20 så får de andra vara ledsagare åt mig, eller anpassa sig efter min ålder, gissa vad de valde? Precis, de är ledsagare! ;)
Jag tror att det kommer bli en toppenkväll, ska bli spännande att se var vi hamnar.

Söndagen ska jag umgås med min underbara Nellie♥ Du har inget val babe!! Sista chansen innan du åker ;(
Dagen ska spenderas väl! Jag lovar! Jag tänker utnyttja varje sekund! ;) Jag älskar dig♥

Igår stod jag vid spisen nästan hela dagen. Lagade mat för nästan en hel vecka, så det är inget jag behöver tänka på nu:) Har även städat nerevåningen av huset, får se om jag orkar ta övervåningen lite snabbt idag innan jag börjar jobba, eller ska jag hoppas på att syrran♥ gör det? :) Hehe, tror nog att jag lämnar över det till henne.

Vad står på era scheman denna veckan? :)



Ett smultronställe som jag absolut kommer att besöka under veckan :)


Kommentarer
Postat av: Niclas

ehmm ingenting måste jag säga ^^ är hos macke atm :P

2009-07-14 @ 17:30:39
URL: http://nickenice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0