SEMESTER!

Idag är ingen vanlig dag, för idag är det Harry Potter premiär :)
Fy satan vad jag har längtat efter denna dag! Och inte nog med det, vi har grymma platser! Yey! :D

Har jobbat natt, så gick av klockan 9 i morse, och som vanligt när jag har jouren så kan jag knappt inte sova alls!
I natt var inget undantag, har dock fått sova någon timme mer än vanligt :)
Vaknade redan klockan 5 i morse, trots att jag vet att jag inte behöver stiga upp förän klockan 6. Helt galet! Det borde finnas en lag som säger att man inte får vakna så tidigt tycker jag! :P

Vädret har varit på topp här i Jönköping idag, ända tills jag svider om till sommarklänning... :( Nu börjar regnet.
Jippii, jippii, jippii. Min korta semester började idag, så tidigt imorgon bitti åker jag till Halmstad, och hälsar på familjen! :)
Mormor och morfar, moster och hennes man är också på besök. Trevligt, trevligt :)

Macke har skaffat ny bil, en toyota celica. Men han vägrar att komma hit och visa den, så nu är jag faktiskt lite ledsen i ögat. Så det så! ;(


Kommentarer
Postat av: Nella

yaaaay! den var brabrabra! :)

2009-07-15 @ 21:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0