Snickilisnack

Fortfarande bloggtorka, jag hoppas att Ni kan stå ut ändå?

Idag har jag:
1. Sovit ut, jättelänge
2. Varit på polisstationen
3. Jobbat

Som det står i punkt 2, så har jag varit på polisstationen idag, för att hämta ut mitt nya pass. Dock så är det en jävla massa poliser i Jönköping denna veckan för EUparlamentgrejen. Så när jag parkerar utanför station och ska gå och lägga i parkeringsavgift inser jag att jag inte har några mynt ute.. Typiskt mig! Så jag fick åka och parkera en bit bort och växla pengar på Pressbyrån, man kan ju inte skippa avgiften utanför polisstationen nu när det kryllar av blåklädda människor!

De har även lagt beslag på ett område utanför PB där de parkerar de bilar som inte får plats på deras vannliga område som också kryllar av hundar! Usch och fy, det ska bli skönt när det är över! Massor av poliskontroller är det också, ett under att jag inte har blivit stannad ännu, men det kommer säkert!?



De senaste dagarna/veckorna har jag varit alldeles besatt av smultron och jordbubbar, jag kan äta hur mycket som hellst! Det finns väl inget bättre så här på sommaren? :)


Nu ska jag snart krypa i sängs, trots att jag sovit mycket natten till idag är jag trött som få!

Ha det underbart! Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0