Uppdatering



Hoppas att du får en underbar semester bästa Nellie ♥



Jaha, nu är man hemma i Jönköping igen, har
varit det sen i lördags eftermiddag/kväll, men har varken haft tid eller ork att skriva här...

I Halmstad var det underbart! Jag rörde inte ett finger, bara slappade åt god mat och blev uppassad, precis som det ska vara på en semester! :) Tack mamma och pappa ♥
Jag har även badat i havet två gånger med mormor, hon kan bada!!! Hjälp säger jag bara! Det går knappt att få upp henne från vattnet när hon har kommit i! ;)

Lördagskvällen blev lyckad trots att vi blev lite mindre folk än beräknat, men så kan det gå ibland ;)
Var dock inte alls mycket folk uppe runt Juneporten, antar att hela Jönköping satt på piren, vi valde helt enkelt fel ställen!
Men men vi får lära av våra "misstag".

Söndagen spenderades i sällskap av Nellie, en bra film, te och en nybakad äppelkaka :D Kan det bli bättre? NEJ!
Riktigt slappt och mysigt :) Och nu ska vi vara ifrån varandra i två veckor! Sen blir det en återförening tjejer! :D

I veckan och helgen blir det jobb... Likaså nästa vecka, men jag trivs som handen i handsken! :D
Och på måndag är det LÖNING! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0