:)

GRATTIS på födelsedagen kusin Emelie! :)

Emelie och Daniel när de gick på bal år 2006 :)



Idag blev jag väckt av att jag fick sms av Jim klockan 10, han sa att han kunde komma och hämta sina saker (äntligen). Så det var bara till att stutsa upp ur sängen och göra det bästa av situationen, vilket betyder att jag skyndade mig att göra mig iordning. En halvtimme senare var han här, han fick sina saker och vi snackade en kort stund, lite allmänt sådär. Inte alls så som man har gått omkring och planerat i huvudet, jag har ju så många frågor utan svar, men när det väl kom till kritan ville jag nog inte veta? Kanske en annan gång, vi får se.

Nu är i alla fall detta ett avslutat kapitel i mitt liv, surt men sant. Jag önskar dig allt gott Jim! <3

Jag har åkt på en skitförkylning som har satt sig i luftrören, som vanligt, så just nu går allt tungt. Stackars mig ;)
Usch och fy, vem vill väl vara sjuk på midsommar? Inte jag, jag har inte tid, så nu gör jag ALLT för att bli frisk!

Någon som har några bra tips? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0