Ett svårt val

Just precis, ett svårt val! Ett val som Lina och jag måste komma överens om;)
Vart vill vi åka på vår semester?

Det är vårt "stora" dilemma just nu, jag vill helst åka tillbaka till Kreta där jag praktiserade år 2006(!) medans Lina vill åka till Turkiet. Jag har inte varit i Turkiet sedan 2005 i och för sig, men Kreta lockar enormt mycket just nu! ;)

Idag har vi varit uppe på A6, på "Resehuset" och frågat lite om olika resor och priser. Och Turkiet är helt klart billigast!
Så nu tål det att tänkas på, vill vi åka till Turkiet?
Hotellet vi har spanat in är ett fyrstjärnigt hotell i Kemer, det ser underbart ut, 100 meter till stranden och 200 meter till centrum. Helt perfekt igentligen, (men det är ju inte Kreta).
 
Hmm, det bästa vore om man kunde åka till både Kreta och Turkiet, men det blir ju alldeles för dyrt;)
Vilka världsproblem jag har va? ;)

Vad vi än bestämmer, så ska det bli underbart med semester! Två veckor på en (förhoppningsvis) solig strand! :)
Jag längtar redan!


Kemer, Turkiet
VS
Chaniakusten, Kreta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0