Latmasken uppdaterar ;)

Tjolahopp, ledsen för dålig uppdatering, har dock inget bättre att skylla på än att jag är ruggigt lat! ;)
Hoppas ni överlever i alla fall ;)

Nu har jag äntligen börjat jobba på "riktigt", och det är underbart, mycket tack vare alla underbara arbetskamrater! :)
Igår och idag har varit riktiga "flumdagar" på jobbet, allt har gått fel, men vi har bara skrattat åt det, och som tur var så var det ju inga allvarliga saker.

Sommaren har kommit också! :) Vi får hoppas att den har bestämt sig för att stanna också, jag har redan hunnit bättra på min vackra bonnabränna. Ett mycket vackert streck över bröstet... Jippii! Får se om jag hinner fixa lite snyggare bränna imorgon och på torsdag innan jobbet, har kvällspassen de dagarna och även ledig helg. :)

Jag är inne i en period där jag är så grymt trött och seg hela tiden, hur mycket eller lite jag än sover är jag trött hela tiden, jag blir snart galen, men det kanske vänder snart nu när solen har kommit? Jag hoppas det i alla fall.

Igår var Nellie förbi här hemma med min nya långklänning! Den var helt underbar, måste dock lägga upp den 10 cm, men det får jag ju göra med allt. Så vi får se om jag kanske hinner göra det innan jobbet imorgon, har lite andra plagg som också behöver en omgång av maskinen ;)

Det var supernice att träffa Nellie igen, hade ju inte träffats sen en vecka innan midsommar då hon har varit på minisemester på Gotland. :( Men nu fram över får vi försöka träffas intensivt, annars kommer jag aldrig klara av juli och augusti! Nellie ska också två veckor till Turkiet, dock inte samma som vi :( Hon kommer hem en vecka innan vi åker ganska exakt, så det blir lång tid att vara ifrån varandra! Jag kommer att sakna dig som FAN!♥

Ska försöka skriva ett mer intresant inlägg imorgon eller på torsdag, jag lovar (nästan). :)

Till dess, sola lugnt! :)


En klassiker som Ni örjar bli vana vid: Jag och Nellie i Tunisien. :)

Kommentarer
Postat av: Niclas

Så flummig får man faktiskt inte bli ;) gött med ledighet till helgen :) då tycker jag vi planerar lite :D mohahaha (6) Och fyfan va härligt på den där bilden ;)

2009-06-23 @ 23:51:14
URL: http://nickenice.blogg.se/
Postat av: Nellie

åååh, kommer sakna dig med! men tills dess måste vi passa på att träffas!!!! <3

2009-06-24 @ 20:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0