Midsommarafton!

GLAD MIDSOMMAR GOTT FOLK! :)

Dagenspenderas uppe i Sandseryd hos mormor och morfar, där jag blir grymt bortskämd med god mat, fika och tårta :)
Precis vad jag behöver efter en hård natt, har knappt sovit en blund, har hostat så jag höll på att dö hela natten lång, så ikväll så får det bli en slapp kväll framför TV:n. Har ingen som helst energi i kroppen efter all medecin jag proppat i mig :/

Nu känns det lite bättre efter att jag fick något mirakelpulver av morfar ;) Tack!

Jag hoppas att ni läsare har en bra midsommarafton med god mat och trevligt sällskap :)
Var rädda om Er! :)


Kommentarer
Postat av: Bella

glad midsommar - i efterskott ;)

2009-06-22 @ 01:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0