Tisdag?

Ungefär så mycket tidsuppfattning har jag numera;)

Idag passade jag på att ta sovmorgon, vilket gick si sådär, telefonen gick varm här i morse! I och för sig gör den väl det jämnt? Men usch och fy, idag ringde den hela tiden! Urk. Men jag fick sova lite extra trots allt, och det var välbehövligt.

Knott(äckel)betten kliar fortfarande :( Stackars mig! ;) Hoppas det försvinner snart bara! Annars kommer jag bli en galen prick.

Har inte gjort så mycket idag, bara lagat mat och städat typ, och en promenad och pratstund med Marcus:)
Alltid lika trevligt:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

blev de så illa av knotten? iofs hittade jag ett på mig också, vid armhålan typ xD

2009-06-09 @ 23:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0