Svammel;)

Hej gott folk;) Förlåt för dålig uppdatering, men jag har inte haft något vettigt att skriva om.
Jag har loggat in flera gånger varje dag, öppnat "skapa-sidan" kollat på den som om texten bara skulle komma av sig själv om jag bara stirrade tillräckligt länge, men tyvärr gör det ju inte det.

I fredags var det som jag nämnde i inlägget under studentfirande i Jönköping, så då var jag fullt sysselsatt, både min kusin Emanuel och många kompisar tog studenten(GRATTIS ännu en gång!) när de sprang ut, sen ville jag till John Bauer men det drog ut på tiden på BD så jag hann inte :( (och jag var inte alls avundsjuk! Och ville ta den igen;)) så först var jag inne på Bäckadalsgymnasiet och kollade
(Sorry Niclas!)


Studenten eller ska jag citera JP och säga Mästerkocken? ;)

Sen blev det en snabb vända hem till att käka och byta om innan vi skulle ner på mottagningen hos Rydarna;)
Där blev det firande med MASSA god mat och trevlig sällskap! :) Efter ett par timmar där bar det av mot stan med Jonna för en hellkväll på stan med goda drinkar och dans!

Studenterna firade som bara studenter kan:) Och det var toppenkul!!! Jag ville INTE åka hem där på natten!

Dagen efter vaknade jag upp med TRÄNINGSVÄRK, men ingen baksmälla!
Jag kunde knappt röra mig vilket vissa (Nellie) hade mycket roligt åt ;)
Så det blev en lugn hemmakväll med chips och en hyrd film och tjejmys med Nellie, supernice!

Söndagen och måndagen gjorde jag nästan ingenting, läste mest.
Just nu håller jag på att läsa Magdalena Graafs "Det ska bli ett sant nöje att döda dig"
Boken är otroligt bra och gripande, det är svårt att förstå att en människa har kunnat gå igenom allt det som Magdalena gått igenom, man blir tårögd och får sig en rejäl tankeställare!

Jag var även med pappa ute i skogen och hämtade hem Linas bil :) Så nu ÄNTLIGEN kommer jag att få ha min lilla underbara bil i fred, jag kommer att bli rik! ;) Vi kan väl låtsas i alla fall?! Snälla? (A)


En likadan pärla som Lina har nu :)

På måndag nästa vecka börjar mitt vikariat äntligen! :) Så sen kommer jag att ha fullt upp i två månader;)
UNDERBART! Som jag har längtat! :D Men det är bra tider så jag kommer att ha mycket tid över till Er vänner i alla fall :)

Och två dagar efter vikariatets slut ska jag och syrran åka utomlands, imorgon ska resan bokas! :D
Två veckor på en strand blir det! Punkt slut! ;)


Du går vidare, men själv står jag kvar... Hur?

Kommentarer
Postat av: Anonym

De e lungt, jag hade toppen kul ändå xD de va la inte bara svammel, kul att läsa ^^

2009-06-16 @ 23:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0