Sjuklingssnack ;)

Host, host, host, nys, snörvel och lite mer host. Ungefär så har min dag sett ut, med undantag av att jag skjutsade in Lina till stan så att hon kunde hämta sin bil. Samtidigt passade jag även på att handla alla ingredienser till kvällens taco.

Dagen startade med att jag fick lunch på sängen klockan halv 1 av min underbara syster :)
Det blev någon slags ris otto med kyckling, hon hade även kokat honungsvatten åt mig. ♥  En sån ängel är hon! ♥

Är ju som ni redan vet sjuk, så jag har inte något roligt att skriva om för tillfället. Jag bara läser och tittar på TV/film.
Idag köpte jag filmen "Bröllops duellen" med Anne Hathaway och Kate Hudson i huvudrollerna, jag har sett denna filmen på BIO innan, så jag visste ju redan att jag skulle gilla den, och i slutet kan jag inte göra annat än att tänka på min  underbara Nellie ♥. 

Men i alla fall, när jag tittade på filmen kom jag på att jag vill spara ut mitt hår igen och klippa raklugg! Precis som Kate har sitt i "Bröllops duellen"! Och färgen ska vi inte tala om, jag är kär! ;) 

 
Visst är hon vacker? :)

Nu ska jag spara hela sommaren så att jag kan klippa det lika fint som Kate i höst! :)
Jag älskar att förnya håret nu för tiden! Tänk att för bara några år sedan var jag livrädd för att klippa mig!
Jag hade samma gamla tråka frisyr med lång lugg och långt jämnrakt hår, inget roligt alls, men sen tog jag mod till mig och klippte upp det och gjorde snelugg, och nu är jag fast!

Sen är jag ju en av få lyckligt lottade (peppar, peppar ta i trä!) som har hår som växer värre än ogräs, så skulle jag bli missnöjd mot förmodan växer det snabbt ut igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0