Blandad kompott

Upp och ner, ner och upp... Så går mitt humör idag!
Ena sekunden är jag superglad och verkligen på topp, sen nästa sekund ser jag eller påminns om något som gör mig så depp! Det är konstig att man kan växla så snabbt i humör! Jag förstår mig inte riktigt på det där...
Och då har jag inte ens "Den perioden"  just nu om man säger så;)

Idag har jag varit och hälsat på min mormor och morfar♥  uppe på landet;) Vi fikade frallor och nybakade mazariner med bananglasyr:) Mumma! Mormor är bäst på att baka! Och laga mat. :)
Det var i alla fall mycket skönt att komma hemifrån en stund, har haft någon konstig energi idag så jag har städat både nere- och övervåningen idag! Känner mig faktiskt ganska duktig!;)

Bella♥  och jag har bestämt att vi ska byta 5 låtars-spellistor på Spotify varje fredag! Så nice!:D
Idag bytte vi 10 låtar med gammla favoriter, det var riktigt nice:D 
TESTA! :) Ett bra sett att inviga helgen med:D

Jag tänker på Dig!

Kommentarer
Postat av: Syster LINA

Jag tänker på dig me :P





HEHE:P

2009-06-05 @ 14:49:18
Postat av: Bond

spotify är NAJS! :) <3

2009-06-05 @ 15:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0