BIO

Hej hopp i lingonskogen eller något åt det hållet i alla fall! :)
Hoppas att ni har haft en bra helg? Min har varit lugn, i fredags var jag på BIO med Marcus. Vi såg "Fast and Furious". Jag hade inga förväntningar alls på den om jag ska vara ärlig, jag menar 4:e filmen brukar inte vara bra, men den var suverän! Helt fantastisk! :) Den kommer jag lätt att se igen! 5/5 i betyg får den av mig!

På lördagen jobbade jag ett långpass mellan 12:00 och 23:30 på boendet, det var länsdans på schemat!
Helt underbart var det att se alla så glad och ha så roligt! :)
Efter passet som igentligen inte var så ansträngande stupade jag i säng! Vilket ni som känner mig vet är mycket ovanligt!
Fick till och med sova en hel natt utan avbrott i 9½ timme! Behövligt! Och detta trots fullmåne! "Kors i taket!"

Igår blev det BIO igen, denna gången med Nellie (L) Vi såg 17 again, också den var mycket underhållande! Sen ska jag ju absolut inte klaga på ögongodiset! :D Många skratt blev det och innan BIO:n en underbar fikatund på Waynes! Jönköpings bästa café!

Tack till Er som gjorde min helg så rolig och underbar :)

Idag har jag varit på a6 igen ;) Börjar bli en dyr vana, dock så var jag tvungen;)
Skulle köpa lite presenter till månadens födelsedagsbarn! Det får man ju inte glömma! ;)
Men shoppaholic som man är (nästan i alla fall) så åkte jag upp tidigare än jag behövde, så jag tänkte att jag skulle kolla på vårskor, hittade ett par helt unerbara på DNA, men de var som alltid slut i min storlek så nu håller jag tummarna för att de finns kvar i Halmstad! Håll tummarna för mig!

Istället för skor hittade jag två par solglasögon! Vilket brukar vara mycket svårt! Då jag är typ världens mest kräsna person ;) Så dom kunde jag inte motstå! Hittade den perfekta partyväskan också :)

 
Ett av min nya par solisar :D (dock fel datum på bilden, felinställd kamera)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0