Hålabo <3

Hej alla gulliga människor :) skönt väder idag. Jag har njutit av det i Hålabo med miss X. Det blev en mysig stund med massa snack och minnen! Jag har äntligen snott tillbaka min digitalkamera från min syster så nu kanske det blir lite fler nya bilder också;)
Kastar in lite bilder från dagens promenad, Enjoy!:


Passade på att ta en bild när vi stannade till lite :)


Sen tog vägen slut så vi gick ut på en äng! Sommarkänsla!


Jag lekte lite mer med min kamera :) Miss X kollade på;)


Vi såg ett rådjur :)


Och fina vitsippor i dikeskanten:)


Jag tog kort på Farfars gamla hus, från baksidan.


Och självklart på utsikten! :)


Och på en lååång väg! :)

När vi var på väg ut till Hålabo och precis hade svängt in på vägen säger jag till miss X:
"Det är verkligen tur att det inte är mycket trafik här ute. Fan! En LASTBIL!!!"
Den var verkligen klockren! Vad vi skrattade xD

I natt ska jag jobba! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0