Halmstad i mitt hjärta <3

Helgen har spenderats i Halmstad med bästa vännen Nellie.
En riktig slapparhelg med mycket shopping och god lyxmat :)

På fredagen bar det av mot Ullared som var första stoppet innan Halmstad, där spenderade vi ett par timmar och mycket pengar ;) Precis som det alltid blir när man är där! Denna gången fanns det dock inte så mycket kläder, men jag hittade en underbar baddräkt :)

På lördagen var vi inne i Halmstad och shoppade, jag hittade äntligen en snygg jacka! Och ett par shorts, Nellie köpte übercoola paljettbrallor :) Var även inne i "himmelriket" vars namn igentligen är Peter Bleiber choklad! Blev en massa godbitar! :) Träffade Bäver och åkte till Åhus glasscafé samt besökte Grötviks utsiktsplats. Lika vackert som alltid trots att vädret inte var på topp!

Söndagen blev en slappardag, med läsning, promenad och god mat.
Här kommer bilder, alla är från söndagens promenad:

   
Trollsogen i all dess prakt :)



Ett av många häftiga träd :)

  

Nellie i naturreservatet :)



Snart framme på stranden! :)

  

Framme! Ååh vad fint! :)



Så här glada blev vi!

  

Nellie känner på vattnet. Det var skönt! :)



Jag badar fötterna, åh vilken sommarkänsla :)

  

Vi gick vidare till Skälvik, ett av mina smultronställen :)



Är det inte vackert? :)

  

Skälvik <3

  

Dessa bilder avslutade vi med :)

Tack Nellie för en helt fantastisk helg! <3


Kommentarer
Postat av: N

tack själv, det var underbart :)

2009-05-18 @ 21:57:21
Postat av: N

tack själv, det var underbart :)

2009-05-18 @ 21:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0