Hembiträde

Tjabba, tjena, hallå! :) Hoppas att Ni har haft en bra dag? Jag har varit hembiträde idag ;)
Kanske inte det roligaste, men det är åtminstonde skönt att ha rent och fint omkring sig, imorgon ska jag dammsuga nerevåning också! Efter det tar jag helg, fast jag ska ju jobba långdag på lördag, men det blir bara kul!

På lördag ska vi till Värnamo med jobbet, på länsdans, det ska bli roligt! Det är otroligt roligt med ett varierande jobb :)
Jag är inte van vid det ännu, men underbart är det! Jag verkligen älskar att jobba med människor!
Men vem vet vad jag jobbar med om ett år?

Snackade med Bella innan, nästa helg ska vi till Halmstad! :) Värsta tjejhelgen!
Först åker vi till Ullared på fredageftermiddagen, efter det blir det Vilshärad, vin, choklad, god mat, en bra bok, promenader, glasscafé, förhoppningsvis sol och sjävklart bästa sällskapet! <3
Låter det inte helt underbart? :)

Idag är jag på strålande humör, tur att alla dagar är olika! :) Haha.

Ska snart krypa ner i min stora säng med en bra bok! Vardagslyx! Jag behöver det!
Sov gott :) Kramar!


En solig bild på Mig och Bella i Tunisien :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0