Rastlös till tusen!

Stackars mig! ;) Lite i alla fall. Jag har så tråkigt, vet inte vad jag ska göra heller! Alla är upptagna!
Hade velat gå ut, men då blåser man väl iväg? Här har det typ stormat sen i natt :S Tråkigt, annars hade det varit superfint väder! :) Solen lyser och himmlen är nästan blå ;)

Imorgon ska Bella och jag kolla på Niklas när han ska gå på balen :)
Tredje gången gillt! Eller blir det fler gånger Kit? ;) Hehe, det hade nog varit kul att gå på balen en gång, men men jag gjorde mitt val för över ett år sedan! Sånt är livet! Nu får jag leva med det ;)

Inatt höll jag allvarligt på att få damp! Om man har sagt till någon att man inte kan ses mitt i natten för att man ska sova, då ringer man väl inte 12 ggr?!  Eller är det bara så i min värld??

Själv blir jag helt hysterisk när någon väcker mig väcker mig mitt i natten (halv 2!!) för småsaker! ARGH!!
jag behöver min nattsömn, de få gånger jag kan få sova. Människor! Vad är det för fel på vissa?

Usch och fy och blä! Ibland önskar jag att jag kunde stänga av mobilen på nätterna, men det går ju inte, för då vet jag inte om de ringer från Vikarieförmedlingen :( SUCK!


Hoppas verkligen att jag får sova inatt!


Kommentarer
Postat av: Bella

Zambi?

2009-05-27 @ 22:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0