Regn, regn, regn

Idag har jag SOVIT :) Massvis faktiskt! Har sovit typ 11 timmar så nu är jag en lycklig människa.

Efter att ha sovit länge satte jag mig i soffan och kollade på TV en stund så slapp är jag! Efter det bar det av mot Jönköping och BILTEMA där jag köpte två olika burkar med trallskruvar åt pappsen, samt en god glass åt mig ;)
Tyckte att jag förtjänade det i värmen? Vi kan la låtsas det i alla fall? Snälla? (A)

När jag kom hem till lilla Norrahammar kom jag på den otroligt bra ideén  att jag skulle städa och tvätta min bil, jättebra idé om jag inte hade vetat om att det skulle bli åska, men envis som jag är så skulle jag göra det INNAN ovädret började, smart va? Nope!

Men jag hann både städa och tvätta den innan ovädret, men bestämde mig för att inte torka den semskinnet, när det ändå skulle regna. Sen ringde Lina som tyckte att jag skulle åka in till stan och fika, och jag är inte den som bangar när det gäller fika, men innan vi fikade ville hon kolla i butiker, så medans hon tittade i butiker kollade jag på alla finklädda balmänniskor :) Stackarna fick gå i ÖSREGN :(

Jag fick köpa ett paraply! Jag vill ju inte bli sjuk nu! Det går ju inte!

Dock inte detta vackra ;)

Åkte hem efter några timmar, elektikern var här då, på fredag sa de dra all el till nya badrummet :)
Ett steg till på den långa vägen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0