Sängkläder;)

Nu är jag mindre rastlös! :) Så skönt! Följde med Marcus upp till IKEA som smakråd till sängkläder!
Haha vi har typ inte alls samma smak! ;) Jag gillar söta "romantiska" sängkläder med typ blommor, rosor och vackra gammeldags mönster, medans han tyckte bättre om neutrala mörka sängkläder xD

Haha vi hittade i alla fall två olika snygga set, tur att det är han som ska ha dom!
Jag köpte faktiskt inga nya idag! Jag som är lite smått besatt av sängkläder xD Det var faktiskt länge sedan nu!
Fast jag funderar på att köpa ett nytt stort dubbeltäcke efter sommaren, så det kanske är bäst att vänta med nya sängkläder till dess?;)



Vi passade även på att fika :) Alltid lika trevligt!

Imorgon ska jag och Bella kolla på Nilkas när han ska gå på bal med Camilla :)
De åker från Hovrättstorget klockan 10 i 4 mot Stora Hotellet!
Kom dit! :)

Detta blir hans tredje bal, men han säger att han kompenserar åt mig och Bella för att vi INTE gick på bal förra året ;)

Kommentarer
Postat av: Bella.

haha, kompenserar! ;)

2009-05-27 @ 21:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0