Solstråle!

Hej hopp! Imorgon är det fredag! Fredag! Fredag! :)
Imorgon ska jag nog in och gå en sväng på marknaden ;) Det var länge sedan jag var på Jönköpings marknad, eller var jag där förra året? :O
Hmm, nu måste jag allt fundera....

Imorgon ska jag i alla fall in, sen på kvällen blir det krogen! Krogen! Krogen!
Då ska vi dansa Bella♥ Fy fan vad vi ska dansa! Onyktra! ;) Haha.
Idag var vi på glasbanken, blev massa gott! Så nu är det bara till att tagga helgen! :)

Utgång både fredag och lördag, vilka partypinglor vi har blivit?! ♥

Förra helgen blev vi plåtade på CENTRUM, men har inte kunnat hitta bilden förän nu, så här kommer den:

Från vänster: Jonna, Nellie, Niclas, Marcus, jag och Niklas :)


Man kan ju undra vad jag tittar på? Inte kameran i alla fall xD

Idag har jag och älsklingsNellie ♥ varit och fikat på bästa fiket och tittat på Niklas och Camilla när de gick på balen :)
Bilder kommer troligtvis imorgon :) Blev dock bara två bilder som jag tog :( Det regnade för mycket!
Stackarna! Aja vädret är inget man kan styra över, även om jag önskar att jag kunde det;)


Kommentarer
Postat av: Nellie

oj, var hittade du den???? :O

2009-05-28 @ 21:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0