Tillbaka..

Lite grann i alla fall. Livet flyter på trots allt, både med och motgångar. Men vad vore livet utan det?

Denna helgen började dåligt i Torsdags förmiddag, men jag orkar inte gå in på detaljer, det gör för ont ännu. Men redan på eftermiddagen vände det! Fikade med sis och Nellie på Waynes, Lina och jag delade en toast och jag var klantig som vanligt! ;) Vi hade satt oss vid ett gingligt bord, ochjag lyckades slå ut mitt fulla glas vatten! Allt hamnade på bordet, i Linnas knä, mina skor och på marken! På kvällen spalde jag och Marcus kort! :)

Fredagen var det utgång! Lätt bästa kvällen ever! Eller åtminstonde på mycket mycket länge!
Vi dansade så att fötterna nästan blödde! Ett superstort tack till alla Er som gjorde min kväll till den bästa! Det var GULD värt! Måste göras om mycket snart!

Lördagen blev en hemmadag med sis, Niclas och Marcus. Lina tog hål i deras öron, jag löste korsord! ;)
På kvällen grillade vi och spelade kort! :P Samt barngeni xD Blev en heldag!

Lillebror fyllde år, men det firade de i Halmstad!


Gammal bild på bror, nu är han tonåring! <3

Söndagen blev en riktig slappardag, vilket verkligen behövdes! Låg i en stol på altanen hela dagen och läste! Gick två småpromenader och snackade i tele!

Detta var min helg i korta drag! ;) Hoppas att Ni har haft en minst lika bra helg som mig!

Idag står det jobb i almanackan (som jag borde dissa, ska ju bli spontan(: haha) Dock kortdag: 16:30 - 20:30.

Jag saknar dig! Du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0