Trötter!

Jisses Amalia! Jag är så trött att jag mår illa, hur det nu fungerar ;) I vilket fall som hellst så är det så.
Har sovit katastrofalt flera nätter nu! Torsdag till fredag sov jag typ 3 timmar, lördag till söndag blev det åtminstonde 6 timmar och inatt bara 2 :(
Så inatt hoppas jag att jag får sova många timmar utan att vakna!



I helgen har jag jobbat :) Vi passade på att åka ner på stan och njuta av det sköna vädret och fika, gevalia bjöd på kaffe och kaka ;) Gick ner till piren och vände, blev en riktigt mysig dag, på kvällen efter att jag hade slutat jobba blev det krogen för hela slanten! Dansa! Dansa! Dansa! :D Det är nice det!!!

Synd bara att uteställerna i Jönköping stänger så tidigt! Jag hade gärna dansat hela natten lång!
Bella♥ och jag blev bjudna till fem olika efterfester ;) Vilka dissare vi är! :P

Denna veckan blir det också utgång! Minst en gång i alla fall, på lördag är det spikat än så länge, men kanske blir fredag också? Vad säger du Bella?♥ I helgen är det marknad också! Måste in  och kolla! ;) MYSPYS!:)


Niklas♥ ska gå på bal på torsdag också, då måste vi titta! Följer du med Bella♥?

Oj det blev ett lång inlägg! Ha en bra dag! Puss!♥


Kommentarer
Postat av: Bella

ååååh, ja & ja! :D

2009-05-25 @ 22:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0