Färg?

Fredag idag, en vecka kvar till löning, exakt! Den är varmt välkommen!!!
Hoppas följande vecka går fort.

Just nu sitter jag med blekmedel i håret, det är varmt och det kliar!
Syrran hjälpte mig lägga i färgen, men förstår inte riktigt hur hon gjorde för förpackningen är slut innan jag ens har lagt i färg på längderna, och i vanliga fall brukar det alltid bli en tredjedel över.
Hmm, knepigt.



Jaja, spännande blir det i alla fall, hoppas att det blir jämnt ändå, annars får jag åka akut till maxi ikväll och det har jag ingen lust med! Har ingen lust till något just nu.
Blir en hemmakväll, enda frågan är idol eller hyrfilm?

Resten av helgen kommer att spenderas på jobbet, imorgon 11,5 timmar och söndag 21 timmar, så det finns inte mycket tid över till annat, men det blir goa pengar. :)

På måndag ska jag och syrran gå på BIO- Twiligth- New moon.
Jag som sa att jag minsann aldrig kunde tycka om något sådant är numera som besatt. ;)
Längtar redan (innan jag ens har sett andra filmen) efter tredje och fjärde(!).
Galet värre..


Från ett (eller flera) ämnen till ett annat: jag VILL flytta hemifrån!
Jag vill ha mitt eget boende! Jag vill bli 'vuxen' fullt ut!

Någon som vet en billig och gärna bra lägenhet i Jönköpingsområdet?
*Tokintresserad*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0