Äventyr

Har varit på nya äventyr i helgen, i Göteborg. Jag tror jag är kär....I Göteborg!
Men fy vilket helvette det är att köra bil där! Fy fan är det ända jag har att säga om det! Och tro inte att det hjälper att ha tillgång till GPS, nej för den var inte uppdaterad så vi virrade omkring i cirklar ett bra tag, plus att vi körde förbi vårat mål, två gånger! ;)
"Om möjligt, gör en U-sväng. Gör en U-sväng nu!"
Den repliken fick vi höra ett X antal gånger i lördags, jag och Nellie. Men trots alla felkörningar och konstiga filer, spårvagnar och allt annat hde vi en unerbar shoppingdag! :)
Igentligen var det skor jag var ute efter när jag åkte till Götet, men icke! Det blev istället två par "riktiga" jeans och massa nytt smink, som ju alltid går åt.
När vi som bäst gick omkring inne på "Kompassen" så kommer det fram en kille och en tjej mot oss, och jag tänker-dom känner jag! Och det var inte så konstigt, det var min kusin och hans flickvän(?). Komiskt att stöta på dom i Göteborg, när man aldrig springer på dom i lilla Jönköping! :D
Så när vi skulle åka hem till Jönköping liftade de med oss ;) Synd bara att alla sov, men som tur är har jag CD i bilen så jag överlevde! ;)
Nu är man dock tillbaka i "verkligheten" och allt vad det betyder... Söka jobb, jobba, städa, laga mat med mycket mera! Jag vill bli miljonär! Och när jag ändå håller på kan jag ta en lägenhet i Göteborg också. ;)
Men nu taggar vi fredag! Lite tidigt kanske, men vadå? Utgång, utgång, UTGÅNG! :)
Vi ses på CENTRUM!!! :D
Taggade tjejer: Jonna, jag och Nellie <3
Nu vill jag ha Oktober!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0