Bildmaraton! :)

Glada göteborgare taggade för utgång! :)



Det spelas svenska klassiker - såklart!



Oscar på Oskars ;)



Akvariet tog snabbt slut!



Såhär såg det ut innan!! Snacka om drink ;)



En liiiten bit av vårt andra hotell- här levde vi gott! :)



Lina väntar på god mat!



Smaragdfloden- här badade INTE jag! Däremot körde jag båten! :)



Systrar i väntan på 7rättersmiddag! Efter kunde vi inte stå!

  

Bilder från andra stranden!

  

Första stranden- Kleopatrastranden i Alanya (Ursäkta ordningen på bilderna!)



Älskade lillasyster ♥

  

Förfest!

  

  

Party på The Door! :)

Kan ni se havsutsikten? Inte jag heller, och det har man betalat extra för!

Rena, fina och nymasserade efter hamam i Alanya :)



Dags för mexikansk mat!



Andra veckan hade vi bättre havsutsikt!

  

  



Vi fick se delfiner! :D

  

Badstopp! Lina passade på att ta ett dopp, jag tog bilder! ;)

 

  

  

Såhär spenderades våra dagar! Kan det bli bättre? ;)

Solen gick ner på 10 minuter! Men vackert var det! :D

 

Vackra syster <3

 

Hela gänget sista kvällen :)

Detta var INTE alla bilder, så vem vet, det kanske kommer upp fler en annan dag!

Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0