Dansa nykter?

Igår skjutsade jag min mamma, mormor och moster till flygplatsen, de är på Mallorca nu- lyckostarna!
Jag vill också åka till värmen och bli brun (igen-då färgen bara trillar av?!). Men jag har ju redan haft min semester och nu är det deras tur. Hoppas de får lika mycket tur med vädret som vi hade.

Efter att ha lämnat dom åkte jag hem och bytte bil från STORA S80:n till lilla underbara Clion James! Efter det begav jag mig mot jobbet med ett litet stopp på konsum på vägen, skulle hämtat ut ett paket åt Lina.

Efter många timmar på jobbet gick ögonen i kors, och jag höll på att somna på jobbet! Så vi drack lite kaffe och sen jobbade jag färdigt, innan jag åkte hem.

När jag kom hem möttes jag av massa fulla och glada människor, Lina hade förfest hemma hos oss och pappa var i sitt esse! Snapsboken och gitarren kom fram och de började sjungas och spelas! ;)
Jag försökte filma denna scenen då det såg riktigt roligt ut, men tyvärr var batteriet urladdat.

Efter det skulle jag vara chaufför in till stan, men i sista sekund kom jag på att jag också ville dansa, för nu var tröttheten som bortblåst! Så snabbt som fan byter jag kläder och kladdar på lite mer make-up- sen är jag redo!
Vi drog in mot stan, jag körde! Mötte upp Jonna utanför hemköp, plockade ut lite pengar, ställde mig i kö till CENTRUM- ensam, då Jonna hade stämpel, men det blev ingen tråkig/seg kövistelse, då vakterna hade fullt upp med att brotta ner någon kille precis jämte kön där jag stod! :)

Väl inne på CENTRUM ser jag Nellie (go och glad av vin) så går fram och hejar, och vad överraskad hon blev! :)
Sen blev det dans ett par timmar innan vi åkte hemåt!

Tack för en rolig kväll :)



Numera kan jag till och med dansa nykter! (Inte så jävla bra, men va fan, jag har kul!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0