Veckan

Nu har det gått ett par dagar igen,  jag har tittat in här i bloggen ett flertal gånger under dessa dager, men som vanligt vet jag inte vad jag ska skriva om, det händer ju inte allt för mycket i mitt liv just nu.

Men helt dött har det inte varit heller. I fredags efter jobbet skulle jag bara hem och sova, men riktigt så blev det inte. Väl hemma var det världens röj! Lina hade förfest och både hon, hennes vänner och pappa höll högt tempo, med både snapssånger och dans! :)

Som de brukar säga "När katten är borta dansar råttorna på bordet". Och precis så kändes det i detta fallet för mamma är på Mallorca. Jag fick mig några goa skratt i alla fall. :)

Sen efter det skulle jag bara köra in Lina och flickorna till CENTRUM, men det slutade med att jag också gick på krogen, dock nykter. Men kul som fan hade jag ändå!

Lördagen blev en riktig slappardag, med växlande film, läsning och sömn. :)
Söndag blev det BIO med Nellie, Frida och Tina- "The Ugly truth" Som jag redan sett en gång innan men då i sällskap av C-J. Lika bra denna gången som tur var. ;)

Igår måndag, var jag på hockey HV71-Modo med Elin, självklart blev det vinst för hemmalaget HV :)
Snart ska jag iväg och jobba slutar imorgon klockan 12 och efter det är det fullt ös!

Ha en bra kväll, nu ska jag kolla lite på idol innan jag måste dra!

Kommentarer
Postat av: Nicke

Det är ett jobb på Irland.

Tack

2009-10-09 @ 14:20:59
URL: http://nickenice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0