En lång fredag

Det blev ingen uppdatering från jobbet igår för jag pririterade hockeyn istället plus att jobbdatorn är SEEEEEG!
HV vann igår med 5-4 i fjärde perioden, underbart! :-)

Idag har det varit fullt ös medvetslös hela dagen, började 5:50 med att stiga upp på jobbet och börja med morgonrutinerna fram tills jag slutade klockan 10:00, åkte efter det direkt hem till pappa för att ställa in bilen i garaget efter det hängde jag lite tvätt innan jag gick upp en våning för att göra mig iordning "på riktigt".

Gick tillbaka ner i källaren efter att jag hade gjort iordning mig samt ringt mamma för att fråga om hon ville luncha med pappa och mig på IKEA, det ville hon så jag sa åt pappa att byta om så att vi kunde åka.

Vi tog pappas bil in till stan och jag körde, älskar hans bil, man sitter som en kung i den! :-) Hoppade in på Biltema för att köpa de sista prylarna (trodde jag) som vi behöver nu till bilen, pappa hittade en maskin som han köpte. ;-)

Mötte upp mamma på IKEA käkade lunch, sen åkte pappa hem medans mamma och jag gick en snabbis på A6, jag hämta mina skor som jag hade lagt undan på Nilson- de är underbara! Äntligen har jag hittat ett par "dansskor" som sitter bra, glömde dock det andra paret som jag köpte häromdagen hemma så jag får lämna tillbaka dem nästa vecka istället.

Åkte tillbaka hem, bytte om och gick ner i garaget för att börja slipa på rosten- fy fan vilket jobb! Jag ska aldrig bli hantverkare! Många timmar senare, smått nerdrogad av glasfiberspackel och rostdamm slutar vi för dagen, tvättar mig igen och byter om sätter mig i min fåtölj-skönt!

Sitter där tills det blir mat-sallad och baguetter. :-)

Efter maten har jag bara suttit här vid datorn och läst bloggar samt kollat på TV4 anytime, skönt.

Tänkte ta mig en drink samt kolla lite film innan jag slocknar! Jag är helt slut och klockan är bara strax efter 21 en fredagkväll, jisses!

Imorgon ska jag gå upp tidigt så att pappa och jag kan fortsätta med bilen hoppas dock att jag får smita efter ett par timmar så jag kan följa med syrran och kolla på danstävlingar inne i stan! Tur att man är ledig ett par dagar nu så man hinner sova ut. :-)

Take care!



Mina nya älsklingar! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0