Glad Påsk! :D

Glad Påsk, även om jag är lite sent ute med att säga det. ;-)

Har inte hunnit tidigare då jag har spenderat påsken på jobbet, i fredags var vi även uppe på Elmia och tittade på alla fina bilar! Det tycker jag om! Ska åka upp imorgon igen. :-)
Jag vet att jag är knäpp, men det är ju så otroligt kul!

Även ute på vägarna är det många fina bilar från nästan hela landet som glider omkring, så man måste inte gå in på mässan för att se massa fina bilar. Tur med vädret har de/vi också haft. :-)

Hoppas solen ligger på i eftermiddag för i så fall ska jag spendera den på utealtanen med mina solglasögon och en bra bok, för det förtjänar jag. ;-)


Ha det gott kära ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0