Huset

Skärtorsdagen spenderades till att börja med i shoppingparadiset Ullared med min syster och min mormor. Vi fick en riktigt lyckad dag, med lagom mycket folk inne på G-kås, vilket ju inte är vanligt. Man kunde till och med njuta av att bara gå omkring där inne utan att trängas eller köa. Underbart!

Jag köpte lite kläder bland annat en helt fantastisk klänning som jag garanterat kommer att bo i hela sommaren! En hel hög med filmer: Twiligth, New Moon, The Holiday, Patrik 1,5 och första säsongen av Desperate Housewives.

Utanför G-kås hittade jag även ett par riktiga "Lollo-skor" som är helt otroligt söta för endast 180kr, Galet!
Dem ska jag ha på mig på Emmis bröllop i sommar. :-)
Nu måste jag bara hitta den perfekta klänningen till bröllopet också! Men förhoppningsvis dyker den snart upp.

<--------------------------------------------------->

Kvällen spenderades med Nellie, Jonna och Elin på "Huset" Macke och Dunkie var med en stund de också innan de försvann på egna äventyr. ;-)

Var en rolig kväll, men tyvärr med dåligt drag.
Tänkte lägga upp lite bilder från kvällen som jag har snott från Elin. ;-)

  

I väntan på bussen: Jag och Jonna.



Nellie och jag :-)

   

Bild 1: Jonna, jag och Marcus.
Bild 2: Nellie samt Jonnas Fingrar.
Bild 3: Jag och Elin.




Jonna och jag.



Söt-Nellie :-)



Jag, Jonna och Marcus.

   

Bild 1 och 2: Dunkie och Elin
Bild 3: Elin och Nellie- "så här gör man". ;-)



Jonna och jag :-D



Elin spelar "flickig"

  

Bild 1: Elin och Nellie.
Bild 2: Jag och Nellie- fråga inte!
Bild 3: Nellie och Marcus.


  

Bild 1: Jag och Elin.
Bild 2: Jonna, jag och Elin.
Bild 3: Elin och Nellie.



Elin, Jonna och Nellie. :-D




Kvällens bästa bild: Elin, jag, Nellie och Jonna ♥

Tack för en trevlig kväll tjejer! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0