Lördag

Lyckades inte ta mig upp ur sängen riktigt så tidigt som jag hade velat, men 9:15 är inte så sent det heller. Kilade ner och käkade frukost och läste JP sen ner i källaren ett par timmar och hjälpa pappa med min bil. Det börjar äntligen ta sig, han blir superfin min lilla James!!! :D Imorgon ska jag göra det sista på honom för denna gången, sen ska han in en vända till för en andra vaxning om ett oar veckor. :)

Efter visiten i garaget gjorde jag mig iordning innan Sis kom och hämtade mig så att vi kunde åka in till idrottshuset för att kolla på 'Jönköpingstrofén' en buggtävling. Några par man kände igen som tävlade, längtar dock till syrran och David börjar tävlar förhoppningsvis i höst! :D

Alla var superduktiga, vi hann dock inte se A-klassen och finalerna för vi stack och käkade på wok och company innan vi åkte och kollade på hockey hos David, tack för att vi fick titta hos dig! :)

Nu blir det en slapparkväll med film och eventuellt en drink, den jag skulle tagit igår blev aldrig av, för så fort jag hade avslutat inlägget igår skrek morsan på mig att det var 'Modern family' på TV:n och det kunde jag ju inte missa, underbara program! ;)

Ha en trevlig kväll och ETT STORT GRATTIS TILL HV71 FÖR ERAT SM-GULD! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0