Måndag

Idag har det varit riktig åskavärme här i Jönköping, runt 20 grader hela dagen, skönt! Men synd att solen inte ville titta fram så jag kunde sitta ute och sola.

Hade planerat sovmorgon till idag, men som alltid när jag planerar att sova ringer telefonerna hela tiden! Första gången var vid 8, suck!
Låg i alla fall kvar i sängen till klockan 11 innan jag gick ner och började stöka runt med lite av varje.

Käkade lunch i soffan som jag brukar göra innan jag följde med syrran in till stan för att kolla på ett jobb.

När vi kom hem igen började jag med morgondagens middag- Laxpanetter med potatismos och grönsaker- mums! Fixade lite i tvättstugan och plockade upp mina rena kläder till min gaderob som äntligen börjar se ut som en klädgaderob nu. ;-) Rensade lite i den och det blev kalasbra.

Ikväll har hela familjen med undantag för min bror varit ute i trädgården och rivit mossa- blä! Ingen hit hos mig som är gräsallergiker, så det slutade med migrän, rinnande ögon och näsa. Efter ett tag gav jag upp då mina mediciner inte ville verka så jag fixade kvällsmaten istället.

Om cirka en halvtimme ska jag kolla på min favorit- Svenska Hollywoodfruar på tv3 play då vi inte har trean hemma. Tänkte att jag skulle lyxa till det med lite fruktsallad eller glass (eller kanske både och) samt en drink, har varit sugen på det länge nu men har inte hunnit ta mig någon. Dessutom är jag ju ledig imorgon med och då ska jag äntligen få träffa Elin igen som äntligen har fått komma hem till Sverige efter att ha varit fast i USA i en halv evighet! :-D

Take care, natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0