Onsdag

Idag har jag varit LEDIG! :-D Började med en lååååång sovmorgon innan jag hoppade in i duschen för att starta dagen som bjöd på snöoväder. Slappade vidare inomhus och snackade skit med morsan innan jag deklarerade (så duktig är jag *klappar mig själv på huvudet*) efter det kom min älskade syster äntligen hem! Så skuttade upp på mitt rum och la på lite mascara innan vi åkte upp till A6 för att skrutta omkring en stund.

På A6 hittade jag ett par nya skor som jag har tänk att jag ska ha som dansskor! :-D Känns superbra hittills, nu hoppas jag bara att dom blir lika bra på dansgolvet som i butiken, ska ha på mig dom hela tiden när jag är hemma så att dem är ingågna till nästa vecka då det bär av emot Sigges Loge och dans!

Har även hittat den perfekta klänningen till Emelies bröllop i sommar, denna gången blev det en riktigt korall-färgad klänning som är supersnygg! Den ska bli min imorgon innan jag börjar jobba. :-D

Imorgon jobbar jag mitt sista pass innan jag går på långledighet i hela FEM dagar då det till och med är helg! Det var superlänge sedan så det ser jag verkligen fram emot. Plus löning, mohahaha (A).

Ikväll har jag kollat på hockey med min familj HV71-Djurgården, självfallet håller vi på HV. Tyvärr blev det förlust idag men vi tar nya tag imorgon! Hämtade mina morfäräldrar  som har varit på Ålandskryssning sedan igår som tack fick jag en stor Baileys, mumma! Jissa vem som ska smutta på den i helgen? ;-)

På fredag ska vi börja med min bil också, hoppas att den är klar i början av nästa vecka så man kan "finåka" i sommar igen. :-) Nu ska rosten bort!

Kanske uppdaterar från jobbet imorgon innan jag kastar mig i säng, Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0