Uppdatering

Oj, redan fyra dagar sedan jag uppdaterade bloggen! Har dock inte suttit så mycket vid någon dator denna vecka, förutom att snabbt kolla in Facebook någon gång om dagen. Detta på grund av att jag har jobbat arslet av mig. Men det gillar jag! Har fått massa beröm denna veckan på jobben och de vill att jag ska utbilda mig så de kan få behålla mig! :-) Yey!!!

Så ska fortast möjligt ta kontakt med någon på vägledningscentrum om detta. Antagligen på tisdag eller onsdag då jag är ledig och ändå ska in till staden och hämta mina skor hos skomakaren!

På tal om skor, om det finns någon som vet vart jag kan hitta snygga dansskor med klack i storlek 34/35 snälla dela med er till mig! Är i desperat behov av ett par dansskor, och i min (förbannade) storlek finns det bara utan klack och jag kan omöjligt dansa utan klack, suck!

Igår "släpade" min syrra med mig till Huskvarnaparken för att dansa, och det var SUPERKUL!!!! :-D
Nova och Casanova spelade, men i mina öron låter alla dansband precis likadant. ;-)
Dansade så gott som hela kvällen om man bortser från en paus på ca 15-20 minuter, som jag inte borde ha tagit, blev ju supertrött då! Haha.

Nästa gång med planerad dans är valborgsmässoafton på Sigges Loge, då det är Blenders som spelar, enligt Lina det bästa dansbandet, vi får väl se- upp till bevis säger jag! Kul ska det bli i alla fall! Tack för en rolig kväll!! :-)

Nu ska jag kila ner en våning och kolla på en Wallander-film med mamma, dock inte den som sänds på TV ikväll, den har jag redan sett och den är inte en av de bättre!

Ha det gott, vi hörs nog imorgon!
KRAMAR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0